ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΤΙΑ ΛΥΚΟΥ
Πώς αποφάσισες να
ασχοληθείς με το τραγούδι ;
Βασικά το είδος που κάνω εγώ, είναι κάτι που δεν το
αποφασίζεις έρχεται μόνο του, δηλαδή σ’ αρέσει η μουσική αρχίζεις γράφεις
κάποιους στίχους, παρακολουθείς κάποιους ξένους ράπερ. Βασικά ήμουν σε πολύ
μικρή ηλικία,16 χρονών, όταν είδα κάτι
να μου ’ρχεται και έτσι ξεκίνησα με τους
Active
member και τους Βαβυλώνα στο Πέραμα. Δεν αποφάσισα να ασχοληθώ με
το τραγούδι, απλά ήταν ό,τι μου έβγαινε
και το γούσταρα πάρα πολύ. Αυτό έγινε
κάποια στιγμή συνήθεια και όρεξη για μουσική. Δεν υπήρχε απόφαση συνειδητή,
ειδικά στην ηλικία που ξεκίνησα εγώ . Δεν σκέφτηκα ποτέ “παιδιά εγώ θα ξεκινήσω μ' αυτό και θα
πετύχω” δεν ήξερα καν ότι θα πετύχω, το έκανα για πλάκα, ειδικά τα πρώτα μου 8
χρόνια ήταν καθαρά χαβαλές και χόμπι. Δεν υπάρχει απόφαση λοιπόν στο όλο
πράγμα.
Πώς προέκυψε να ανοίξεις
μαγαζί με tattoo και piercing ;
Το tattoo
πάντα με γοήτευε να το έχω πάνω μου. Η μόδα μ’ αρέσει, αλλά μ ’αρέσουν και άλλα
πράγματα πέρα από την μόδα . Ο κόσμος κοροϊδεύει τη μόδα, όμως όλοι την ακολουθούν
και αυτοί που “και καλά, έχουν ιδεολογία”
κοροϊδεύουν. Από τη μόδα όμως φαίνεται και ο πολιτισμός του ανθρώπου και ο
πολιτισμός των λαών. Δεν υπάρχει λαός χωρίς μόδα. Παράλληλα με την μόδα των tattoo υπάρχει
μια μεγάλη ιδεολογία. Ξεκίνησα ως
πελάτης και μάζευα tattoo
ως συλλέκτης. Άρχισα να ασχολούμαι πολύ
πριν γίνει μόδα και τότε το είχα κρυφό και από τους γονείς μου. Το tattoo είναι είδος τέχνης,
όπου για κάποιο χρονικό διάστημα ήταν παρεξηγημένο ειδικά στη χώρα μας.
Σιγά-σιγά άρχισε να ανθίζει και γενικά τα πράγματα που ανθίζουν αρέσουν. Πιστεύω
ότι πρόλαβα το tattoo
στην άνθηση του. Τώρα πλέον έχουν σχεδόν όλοι και βεβαία είναι καλύτερο αυτό, πάρα
να είμαστε δακτυλοδεικτούμενοι. Σε τραγούδι
πρέπει να γράφεις επιτυχίες για να γίνεις γνωστός, ενώ εδώ πρέπει να κάνεις το καλύτερο
tattoo
για να γίνεις γνωστός. Έχω μια πολύ καλή ομάδα και δουλεύει για μένα και
εγώ για εκείνους,.
Tώρα με τα μαγαζιά πως προλαβαίνεις να κάνεις live εμφανίσεις;
Πρώτων δεν προλαβαίνω να κάνω live εμφανίσεις,
δεύτερων και όταν προλαβαίνω κάνω πολύ λίγες, γιατί η νύχτα πέρασε κρίση πιο νωρίς
απ’ ότι το εμπόριο. Θα μου πεις “μα ο Έλληνας θα βγει”, κι όμως δε βγαίνει όπως
έβγαινε κάθε μέρα. Την κρίση του το τραγούδι την περνάει εδώ και πάρα πολύ
καιρό, συν ότι η μουσική είναι ένα παροδικό πράγμα έρχεται και φεύγει, ξανάρχεται και ξαναφεύγει.
Οι live εμφανίσεις μου είναι πολύ λίγες αυτό τον καιρό. Εξάλλου παντρεύτηκα, η γυναίκα μου έμεινε πολύ
γρήγορα έγκυος, κάτι που θέλαμε και οι δυο. Είχαμε μια σχετικά δύσκολη εγκυμοσύνη
και επέλεξα να είμαι αφοσιωμένος στην οικογένεια μου και στα μαγαζιά μου. Το τραγούδι
πάντα είναι όρεξη αγάπη και έρωτας, αλλά μπορεί να περιμένει τουλάχιστον για
τον εγκέφαλο μου. Το ότι η καριέρα μου μπορεί να μην περιμένει, είναι άλλο, που
δε με ενδιαφέρει και τόσο, όσο η όρεξη για να κάνω μουσική. Βλέπω αυτή την στιγμή πολλούς τραγουδιστές, φίλους , συνεργάτες και
επαγγελματίες του χώρου να αναγκάζονται να παίζουν σε μαγαζιά ή σε μέρη που εγώ
αυτή την στιγμή δεν θα ήθελα να παίξω, όμως χρειάζεται να το κάνουν για να βγάλουν
χρήματα, ειδικά αν έχουν οικογένεια. Θέλω να παίζω σε επιλεγμένα μαγαζιά, όμως μπορεί
να μου στερείται το δικαίωμα επιλογής γιατί τώρα είμαι λίγο απέξω. Υπήρχαν στιγμές
που έκανα και πέντε εμφανίσεις μες την εβδομάδα και γυρνάγαμε όλη την Ελλάδα
καθημερινώς. Τώρα έχω αφοσιωθεί περισσότερο στην οικογένεια!
Ποια είναι η
αγαπημένη σου συνεργασία ;
Έχω κάνει πολλές συνεργασίες, δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια,
γιατί κάθε συνεργασία για κάποιο λόγο μου άφηνε μια καλή γεύση. Δεν έχω συνεργασία με κακή γεύση ειδικά από συνεργάτη.
Έχω κακή συνεργασία από παρατρεχάμενους που πλαισιώνανε κάποιον συνεργάτη και υποτίθεται πως ήθελαν το συμφέρον του. Οι συνεργάτες που
έχω δουλέψει μου φέρθηκαν καλά. Κάποιοι λιγότερο κάποιοι περισσότερο, αλλά απ’
όλους έχω καλές αναμνήσεις, γιατί σεβόντουσαν έστω φαινομενικά το ότι τους
έδινα τα τραγούδια μου. Όλοι έχουμε τους σκοπούς μας και όλοι έχουμε συμφέροντα
εννοείται, όλοι θέλουμε να κερδίσουμε από κάποιο τραγούδι ή από κάποια συνεργασία, αλλά
πρέπει να τα μετριάζουμε, γιατί η συνεργασία
είναι λίγο απ’ όλα, ο άνθρωπος, η σχέση, το συμφέρον. Και εγώ συμφέρον έχω,
όταν γραφώ τραγούδια, να τα δίνω σε κάποιες τραγουδίστριες οι οποίες ξέρω ότι
θα πάνε καλά, αλλά δεν το βάζω πάνω απ’ όλα και πετάω όλα τα υπόλοιπα στην άκρη.
Και αυτό φαίνεται έξαλλου απ’ τ’ ότι εγώ δοκιμάζω να γράφω σε νέους καλλιτέχνες
, και να τους βγάζω εγώ για πρώτη φορά. Όπως η Μαρία Ιακώβου πριν βγάλουμε τα
μεσάνυχτα δεν είχε κάνει κάτι άλλο, η Ελένη Φουρέιρα είχε κάνει πολύ λίγα
πράγματα πριν. Με λίγα λόγια χωρίς να το παίζω μάγκας, έπαιρνα ένα ρίσκο και
στηριζόμουν σε μια κοπέλα που είχε τα φόντα να πάει μπροστά. Από εκεί και πέρα
υπάρχουν συνεργασίες μεγαλυτέρων ονομάτων όπως
Κέλλυ Κελεκίδου, Κουρκούλης, Βανδή, Καίτη Γαρμπή, οι όποιοι δεν χρειάστηκαν τη βοήθεια
μου, απλά κάναμε μια συνεργασία. Όλες αυτές οι συνεργασίες ξεχωριστά η καθεμία έχει
τα δικά τις υπέρ και τα δικά τις κατά. Εγώ προσπαθώ μ’ όλους, όλα αυτά τα χρόνια,
να κρατώ επαφή, γιατί όλους τους έχεις και σ’ έχουν ανάγκη. Όσο αναγκαίος είναι
ο superstar τόσο
αναγκαίος είναι και ο σκουπιδιάρης. Κανένα δεν πρέπει να υποτιμάμε, γιατί τα
φώτα κάποια στιγμή σβήνουν για όλους και όλα έρχονται και παρέρχονται. Ειλικρινά μάλλον έπεσα σε κάλους συνεργάτες.
Νομίζω ότι οι manager και οι παραγωγοί έκαναν ζημιά στα πράγματα και φταίγαμε λιγότερο
οι συνεργάτες και πιο πολύ εκτός από
τους manager και παραγωγούς, οι εταιρίες μεταξύ τους, γιατί στόχος τους
ήταν να αποκομίζουν χρήματα από τους συνεργάτες. Εγώ ήμουν ο εξωτερικός παράγοντας.
Ποιο από τα τραγούδια
σου είναι το αγαπημένο σου ;
Αγαπημένο τα “Mαύρα μεσάνυχτα”, γιατί απλά είναι πιο διαχρονικό. Μεγαλύτερη επιτυχία
όμως δεν είναι τα “Μαύρα μεσάνυχτα” αλλά το “Μια νύχτα”. Για άλλους λογούς το
ένα και για άλλους λόγους το άλλο. Το ‘’Καινούργια εγώ’’ με την Καίτη δεν είναι
το super hit αλλά για κάποιους δικούς μου λόγους είναι ένα πολύ ωραίο τραγούδι.
Στην αρχή για μένα ήταν απλά ένα στοίχημα, από την αφάνεια να έρθω στην επιφάνεια.
Έκανα με τον Πασχάλη και τους going through το ‘’ Σχολειό 2006’’ και το ‘’Υπόνοια’’ με τον Νικό Βουρλιώτη
. Έκανα πολλά τραγούδια πριν από αυτό αλλά τα μεσάνυχτα κατέχουν υψηλό βαθμός
στην ζωή μου. Περά από τα νοήματα, υπάρχουν τραγούδια που είναι super hits και
δεν έχουν κάποιο νόημα, όπως υπάρχουν και super tattoo που δεν εκφράζουν κάτι. Η τέχνη
δεν είναι αναγκαίο πάντα να εκφράζει κάτι, η τέχνη είναι τέχνη. Οι πινάκες μπορεί
να μην εκφράζουν κάτι για κάποιους, για άλλους να εκφράζουν και για τον καλλιτέχνη
που τους έφτιαξε μπορεί να εκφράζουν τα πάντα.
Υπάρχουν τραγούδια που δεν λένε κάτι και είναι νούμερο ένα, γιατί έτσι
θέλει ο κόσμος. Δηλαδή για το “Gangam style”
δεν φταίει κανένα marketing
που έγινε νούμερο ένα, αλλά τα πιτσιρίκια στο YouTube και ο κόσμος στο facebook. “To πουλάκι τσίου” επίσης δεν φταίει κανένας
manager, δεν ρίσκαραν
και δεν ποντάρισαν λεφτά. Δεν μ’ αρέσουν αυτά τα τραγούδια, αλλά καλώς ή κακώς η γένια σας τα κάνει επιτυχία. Εγώ δεν έχω πρόβλημα
δεν κατακρίνω αυτό που απέχει από την γένια μου, αλλά σίγουρα δεν είναι θέμα marketing. Να πάρουμε για παράδειγμα
έναν Έλληνα καλλιτέχνη τον Παντελίδη δεν έκανε επιτυχία μέσω κάποιου είδους management ή
κάποιας διαφημιστικής εταιρίας. Πρώτα έγινε
φίρμα στο YouTube χωρίς χρήματα και μετά πήγε στα μαγαζιά κι έπαιξε. Άσχετα αν
μ’ αρέσει το είδος της μουσικής του συγκεκριμένου ανθρώπου το δέχομαι, γιατί έβγαζε
τραγούδια στο σαλόνι του με την κιθάρα του και έγινε νούμερο ένα. Σημασία έχει
ότι έγινε από μόνος του νούμερο ένα και δεν τον βοήθησε ούτε το MAD, το MTV, MEGA, ή ANT1.
Σε μένα όλα τα μέσα ενημέρωσης ήταν μέσα προώθησης που με βοήθησαν. Νούμερο ένα
έγινε απ’ τον κόσμο που googlaρε το όνομα του και
άκουγε τα τραγούδια του στο YouTube . Είναι μεγάλη μαγκιά. Παράδειγμα το ‘’Γουστάρω τα κορίτσια’’
δεν έχει σχέση με όλα τ’ αλλά τραγούδια
που έχω γράψει, είναι πορνό, sexy και χαζοτραγουδάκι και εξιστορεί
ιστορίες με ομοφυλόφιλες γυναίκες και χωρίς promotion,χωρίς video clip χωρίς τίποτα, στα club είναι νούμερο ένα. Δεν είναι θέμα promotion πάντα,
είναι πολλά θέματα που παίζουν ρόλο.
Σου μένει ελεύθερος χρόνος ;
Κοίτα δεν δουλεύω σε λατομείο, δόξα το Θεό η δουλεία που κάνω
είναι ελαφριά, βεβαίως προσπαθώ να έχω ελεύθερο χρόνο για το παιδί μου, δεν υπάρχει
τίποτα πάνω απ’ αυτό, ούτε η μουσική, ούτε κάτι άλλο. Δεν έκανα παιδί από τύχη,
το προσπάθησα, είχε χτυπήσει για μένα το ρολόι και το ήθελα πάρα πολύ. Φεύγω πρωί,
όμως δεν γυρνάω μεσάνυχτα και έτσι έχω χρόνο ν’ ασχολούμαι με τον γιο μου. Και όποιες
μέρες μπορώ να μην πάω δουλειά ή να πάω αργότερα θα πιω καφέ με την γυναίκα μου
και θα παίξω με το παιδί μου. Πέρασαν αρκετά χρόνια που ήμουν σ’ ένα αεροδρόμιο
ή σ’ ένα αυτοκίνητο και γυρνούσα, δεν μιλώ λες και είμαι η Δέσποινα Βανδή ή η Έλενα
Παπαρίζου και να σου πω την αλήθεια δεν θα ήθελα να το ξανά κάνω, όχι γιατί δεν
αρέσει, ψώνιο και πολύ ωραία είναι , αλλά
το δικό μου μπουκάλι γέμισε, αν υποθέσουμε ότι ο κάθε καλλιτέχνης γεμίζει
το δικό του. Είχα μάλλον μικρότερο μπουκάλι. Η δίκια μου μεζούρα καριέρας και επιτυχίας είναι οκ είμαι ευχαριστημένος μ’ αυτό που έκανα.
Προτιμώ να δω τον γιο μου να μεγαλώνει. Κάποια
στιγμή περνάνε τα χρόνια και το παιδί σου γίνεται 20 και τότε αντιλαμβάνεσαι ότι
έλειπες από πολλές στιγμές και αυτό
είναι κάτι που δεν θέλω να το πάθω! Θέλω να τον παρακολουθήσω από το πρώτο
‘’και ‘’ που θα πει, την προπαίδεια που θα μάθει, μέχρι που θα οδηγήσει μηχανή.
Θέλω να ’μαι πάρων και να τα ζήσω όλα αυτά. Η μουσική πέραν του αν
δημοσιοποιείται στον κόσμο υπάρχει μέσα μου και θα συνεχίσω να γράφω, άσχετα με
το αν θα γίνουν hit ή αν θα βγουν στο internet. Και να σου πω και την αλήθεια το έχω ξαναπεί και το λέω
και δημόσια όσα τραγούδια έγραψα τόσα τραγούδια μάθατε. Από τα μεσάνυχτα και μετά
έγραψα πέντε τραγούδια και γίνανε hit. Δόξα το Θεό είμαι τυχερός. Δεν έγραψα 50 ή 20 όπως ο Φοίβος
και μαγκιά του που μπορεί και το κάνει, ή κάποιοι μεγάλοι στιχουργοί γράφουν τραγούδια
και τα διοχετεύουν στην αγορά. Μου ζητούσαν τραγούδια και δεν είχα να τους δώσω.
Έγραφα ένα και τους το έδινα. Δεν έγραφα 20 τραγούδια και μου κράταγαν τα 10.
Αυτό είναι τύχη, ό,τι γράφω να προωθείται. Δεν πουλώ μούρη ότι είμαι ο σουπερ στιχουργός,
δυσκολεύομαι να γράψω τραγούδια, δε βγαίνουν εύκολα, περά από τα μεσάνυχτα σκέφτομαι
ιδιαίτερα, πρέπει να είμαι σε ιδιαίτερο mood για να γράψω ένα τραγούδι. Κάναμε επιτυχία με τη Φουρέιρα και το Μαρτάκη
και μετά έδωσα και τραγούδια στη Φουρέιρα για τον προσωπικό της δίσκο. Μου ζητάγανε
και άλλοι καθώς και οι εταιρίες, αλλά δεν μπορώ να γράψω για όλους αυτούς, έχω
το ταλέντο για ένα τραγούδι τον μήνα καλώς ή κακώς. Εκτός αν γράψω για μένα τότε
θα είναι προσωπική υπόθεση και μπορεί να γράψω και πέντε τραγούδια. Αυτό το ένα
όμως που έγραφα το πουλούσα και από τον
καλλιτέχνη πήγαινε καλά !! Όποτε είμαι ευχαριστημένος !!
Η οικονομική κρίση
που όλοι αναφέρονται σ’ έχει επηρεάσει ;
Η οικονομική κρίση δεν γίνετε να μην επηρεάσει. Εδώ και ένα χρόνο
μας έχει επηρεάσει όλους, γιατί όταν έχουν ρίξει το μισθό του υπαλλήλου, δεν θα
έχει χρήματα άρα θα ψωνίσει λιγότερο, θα
βγει λιγότερο, θα διασκεδάσει λιγότερο, θα κάνει λιγότερα tattoo.
Οπότε σε επηρεάζει θες δε θες. Δεν υπάρχει άτομο που να μην τον
επηρεάζει, από το σκουπιδιάρη μέχρι και τον εφοπλιστή. Και εμείς το έχουμε ξεφτιλίσει
και αυτοί οι 300 το έχουν ξεφτιλίσει και
συνεχίζουν. Αν και πιστεύω ότι εμείς συμμαζευτήκαμε σαν λαός, όσο μπορούμε, γιατί
είμαστε λίγο ατίθασος λαός. Και κρίση να
μην υπήρχε αυτός ο τρόμος που υπάρχει
στα κανάλια για τα λεφτά, κάνει πολύ κακό, δεν αφήνουν τον κόσμο να ηρεμήσει
ώστε να μπορεί να κινηθεί. Όταν το χρήμα δεν κινείται δεν μπορεί να λειτουργήσει
το κράτος. Το να έχεις εσύ στην άκρη 150.000.000 ευρώ δεν πάει να πει ότι είσαι
πλούσια, αυτά πρέπει να κινούνται για να είσαι πλούσιος. Αν τώρα κάποιοι τα έχουν
βάλει στα σεντούκια τους αυτό κάνει την οικονομική κρίση να υπάρχει. Δεν ξέρουμε
τι μας ξημερώνει αύριο και έτσι δημιουργείται το πρόβλημα της κρίσης. Και στην Ελλάδα
άργησε να έρθει η κρίση λόγο του μαύρου χρήματος . Αν όλοι ψαχτούμε λίγο, θα
δούμε ότι όλοι έχουμε μαύρο χρήμα πάνω μας.
Αν δεν ασχολιόσουν με
το τραγούδι τι θα ήθελες να κάνεις ;
Οτιδήποτε μου προσφέρει χρήμα για να ‘χω μια σωστή ζωή. Το τραγούδι
δεν είναι επάγγελμα είναι κάτι που σου βγαίνει, αν το τραγούδι παύσει να υπάρχει
δεν υπάρχει πρόβλημα, έτσι και αλλιώς όλοι οι καλλιτέχνες έχουν μια ημερομηνία λήξης
και έναν κύκλο. Ακόμα και όταν ήμουν στα ψηλά ήξερα ότι αργά ή γρήγορα αυτό το πράγμα
θα τελειώσει. Aν δεν είχα
τραγούδι θα είχα tattoo,
αν δεν είχα tattoo μπορεί να είχα μια επιχείρηση άλλη. Γενικά μου αρέσει να κάνω
πράγματα δημιουργικά, το tattoo είναι δημιουργικό. Είναι ωραίο να τρέχεις για το μαγαζί σου.
Δεν θα ήθελα ποτέ να ήμουν υπάλληλος, αλλά δεν το περιφρονώ, γιατί μπορεί να πέσω
σε χειρότερο από υπάλληλο. Η ζωή δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει , βλέπω πως υπάρχουν
άνθρωποι που έχουν χαρτιά γιατρών και είναι άνεργοι, κι έτσι λέω δόξα το Θεό. Πάντως
θα προσπαθούσα να κάνω δουλείες δημιουργικές και φυσικά η μουσική δεν μπορεί να
φύγει, είναι αυτό που ακούς αυτό που αντιλαμβάνεσαι. Πιστεύω πως αλλιώς ακούω εγώ
ένα κομμάτι και αλλιώς ο υπόλοιπος κόσμος.
Επειδή έχω γράψει τραγούδια στο μυαλό μου τα λύνω κιόλας. Όπως ένας μηχανικός ξέρει
από τι αποτελείται ένα αυτοκίνητο έτσι εγώ ακούω τα τραγούδια λυμένα στα αυτιά
μου. Το τραγούδι δεν τελειώνει είναι κάτι που το ζεις καθημερινά.
Ποια είναι τα επαγγελματικά
σου σχέδια ;
Επαγγελματικά σχεδία έχεις εσύ που είσαι μικρή, εγώ μέχρι τώρα
αυτά που είχα σχεδιάσει τα πραγματοποιώ, όχι πάντα με επιτυχία αλλά τα υλοποιώ όσο
μπορώ και τα κυνηγώ. Δεν έχω άλλα επαγγελματικά σχεδία. Θα ήθελα να γράφω τραγούδια
και να είμαι πάντα γνωστός και διάσημος, αλλά δεν γίνεται, τα μαγαζιά μου να πηγαίνουν
πάντα καλά, αλλά κι αυτό δεν ξέρω αν γίνεται.
Στο τραγούδι δεν γίνεται να είσαι νούμερο ένα πάντα, θα είσαι και βλάκας αν το πιστεύεις
αυτό. Τα μαγαζιά είναι στο χέρι σου, να τα ανανεώνεις , να τα διαφημίζεις , να μιλάς
καλά στον κόσμο και έτσι να έχεις συνέχεια δουλεία. Δεν έχω αλλά επαγγελματικά σχεδία,
είμαι 32, αν δεν πήγαινε καλά το μαγαζί σε περίπτωση ανάγκης, πάλι θα έκανα
κάτι δημιουργικό. Μπορεί να άνοιγα ένα café στο πέραμα, γιατί από εκεί είμαι κι εκεί ζω τώρα. Αλλά μην συζητάμε
τέτοια γιατί πρέπει να μην πάει καλά το tattoo για να πάω σε επόμενο βήμα. Μουσικούλα
όσο μπορώ και τα tattoo που κυνηγώ καθημερινά. Μπορεί να μην κάνω εγώ τα tattoo αλλά
τα διοικώ, όχι σαν αφεντικό αλλά σαν διοίκηση. Την λέξη διοίκηση ο κόσμος την έχει
παρεξηγήσει. Διοικητής δεν είναι αυτός που αποφασίζει και διατάζει, αλλά αυτός που βγαίνει και φέρνει τον κόσμο μέσα,
που κανονίζει να μην κτυπάει το κύμα και κάνει κακό στην δουλειά. Διοικητής
είναι αυτός που διαχειρίζεται τα έσοδα και τα έξοδα σωστά και έτσι ομορφαίνει
όλο το πράγμα.
Το τραγούδι, τα μαγαζιά
είναι επαγγέλματα με τρέξιμο. Πώς προλαβαίνεις
και βλέπεις την οικογένεια σου ;
Προλαβαίνω και την βλέπω. Υπάρχουν πολλοί φίλοι και άλλοι άνθρωποι
που λένε ότι δεν προλαβαίνουν να κάνουν τίποτα, όμως όπως είπα και πριν όταν
θες κάτι πολύ, ό,τι δουλειά και να κάνεις μπορείς να βρεις χρόνο. Όταν είμαι σε
περιοδεία πραγματικά δεν έχω χρόνο, αυτή τη στιγμή δεν είμαι σε περιοδεία. Θα είμαι
σε ελάχιστες εμφανίσεις και επιλεγμένες. Και θα βρω χρόνο για την οικογένεια
μου και θα πάω και διακοπές. Όταν έχεις μαγαζί ή είσαι τραγουδιστής κυνηγάς συνεχεία
το όνειρο σου. Η σκέψη σου στερεί το χρόνο, αλλιώς κατά τ’ άλλα θα βρεις, υπάρχουν
τρόποι, υπάρχει η τεχνολογία μπορώ να είμαι Αλεξανδρούπολη και να παρακολουθώ
τι γίνεται με τα μαγαζιά μου. Να είμαι online με του πελάτες και τους υπάλληλους μου ή να ενημερώνω τα site και
το facebook από οπουδήποτε. Έτσι βρίσκεις
και χρόνο να κάτσεις και με το παιδί σου και να ελέγχεις την κατάσταση της
δουλειάς από απόσταση. Μην τρελαθούμε, κάποτε η γιαγιά και ο πάππους ξεκίναγαν
το πρωί με το γαϊδούρι για το χωράφι και
το χωράφι μπορεί να είναι 10 λεπτά με μηχανάκι αλλά με το γαϊδούρι έκαναν 2 ώρες
και έβρισκαν χρόνο και μεγάλωναν τα παιδιά τους και τώρα στην Ελλάδα του 21ου αιώνα
που μεταφέρεσαι Πέραμα- Σύνταγμα με το μετρό σε 10 λεπτά δεν προλαβαίνεις να
δεις την οικογένεια σου ; Δε γίνεται, ψάξε
και θα βρεις την άκρη!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου